Listar por autor "María Andreína Moros Ochoa"
Mostrando ítems 1-8 de 8
-
E-Marketing
María Andreína Moros Ochoa (Escuela de NegociosMercadeoColombia, 2019-07-04)This resource analyses the most important aspects of e-marketing. -
Marca
María Andreína Moros Ochoa (Escuela de NegociosMercadeoColombia, 2019-07-04)This educational resource analyzes evaluation, construction, strategies and brand management. -
Marketing Internacional
María Andreína Moros Ochoa (Escuela de NegociosMercadeoColombia, 2019-07-04)En este recurso educativo se analizan los aspectos más importantes del marketing internacional. -
Marketing Mix
María Andreína Moros Ochoa (Escuela de NegociosMercadeoColombia, 2019-07-04)This educational resource provides a description of the four P’s of marketing. -
Mayoristas y Minoristas
María Andreína Moros Ochoa (Escuela de NegociosMercadeoColombia, 2019-07-04)Analyze within the marketing "square" the most important aspects of retailers and wholesalers with their rankings. -
Promoción
María Andreína Moros Ochoa (Escuela de NegociosMercadeoColombia, 2019-07-04)This educational resource analyzes the most important aspects of the fourth P of marketing as is the promotion. -
Swot Matrix Part 1
María Andreína Moros Ochoa (Escuela de NegociosMercadeoColombia, 2019-07-04)Este recurso educativo explica la herramienta de análisis DOFA o en inglés SWOT. -
Swot Matrix Part 2
María Andreína Moros Ochoa (Escuela de NegociosMercadeoColombia, 2019-07-04)En este recurso educativo se hace un análisis de la herramienta DOFA o SWOT.