Now showing items 1-9 of 9

    • Actitudes Y Comportamiento Del Consumidor 

      Velandia Morales, Andrea (Colombia, 2010-12-30)
      Generalized predispositions to behave towards an object and relate to the probability of behavior. Evaluation, feelings and behavioral tendencies towards an object or idea.
    • Aspectos Psicológicos De La Marca 

      Velandia Morales, Andrea (Colombia, 2010-12-30)
      La marca es : Nombre, termino, signo, símbolo o combinación de estos que es diseñado para identificar los bienes o servicios de un grupo de comercializadores y que los diferencia de los competidores.
    • ¿Como Decide El Consumidor? 

      Velandia Morales, Andrea (Colombia, 2010-12-30)
      The consumer is not rational, he is subject to internal and external influences the internal ones are certainly his tastes and interests while the external ones are the closest environment, for example friends and family. ...
    • Como Explican Las Motivaciones, Emociones Y Comportamiento Del Consumidor 

      Velandia Morales, Andrea (Colombia, 2010-12-30)
      Motivation helps us to understand the causes of behaviors and can be explained from a biological, behavioral or cognitive point, motivation can be understood as an impulse or instinct that seeks satisfaction
    • Memoria 

      Velandia Morales, Andrea (Colombia, 2010-12-30)
      La capacidad de impresión, retención y reproducción de los acontecimientos y experiencias vividas con anterioridad. Los tipos de memoria son: Memoria sensorial, de trabajo, a largo y corto plazo, y semántica.
    • Modelo De Perspectiva Comportamental 

      Velandia Morales, Andrea (Colombia, 2010-12-30)
      La BPM tiene como antecedentes la conducta y comportamiento verbal, entendida como operantes verbales que están por una conducta gobernada por reglas es decir por los contingentes que interactúa con el consumidor.
    • Modelos Contextualistas 

      Velandia Morales, Andrea (Colombia, 2010-12-30)
      To begin with, it is important to describe learning as a generally stable change in behavior that in most cases lasts over time. This is obtained from the experience gained over time, the consumption and purchase of some ...
    • ¿Por Que Es Importante Conocer Y Estudiar Al Consumidor? 

      Velandia Morales, Andrea (Colombia, 2010-12-30)
      Refleja la totalidad de las decisiones de los consumidores respecto a la adquisición, el consumo y el desecho de bienes, servicios, actividades, experiencias gente e ideas a través del tiempo.
    • Sensación, Atención Y Percepción En El Consumidor 

      Velandia Morales, Andrea (Colombia, 2010-12-30)
      To understand the topic correctly it is important to understand that sensation is the immediate response of the recipients to the basic stimuli, this refers to immediate experiences generated by isolated stimuli.