Now showing items 1-8 of 8

    • Actitudes 

      Zambrano Ricaurte, Danilo (Facultad de PsicologíaPsicologíaColombia, 2019-12-06)
      This resource explains what attitudes are, how they are measured and how they relate to behavior.
    • Actitudes del Consumidor 

      Robayo Pinzón, Oscar Javier (Colombia, 2009-11-30)
      This educational resource talks about attitudes as ideas about a product or service that determines whether it is possible for the consumer to buy it or not, the predisposition learned to behave favorably or unfavorably ...
    • Actitudes Y Comportamiento Del Consumidor 

      Velandia Morales, Andrea (Colombia, 2010-12-30)
      Generalized predispositions to behave towards an object and relate to the probability of behavior. Evaluation, feelings and behavioral tendencies towards an object or idea.
    • Adaptación y validación de la versión española del Hurlbert index of sexual fantasy (HISF) y el cuestionario de fantasías sexuales de Wilson (WSFQ). 

      Mejía Lozano, Paula Daniela (Escuela de PosgradosMaestría en Psicología Clínica, 2020)
      This research desires adapt and validate in the Colombian population the Spanish version of the Hurlbert Index of sexual Fantasy (HISF), that measures the attitude towards sexual fantasies, and the Wilson sexual fantasies ...
    • Inmersión a la Vida Laboral 

      Botero Soto, Paula Andrea (Facultad de PsicologíaPsicologíaColombia, 2011-11-30)
      This educational resource tells us about the preparation of the resume which data we must include and which we do not make sure that fits our profile so that we fit properly also must include experience also take into ...
    • Investigación Cuantitativa 

      Ordoñez Casanova, Carlos Ernesto (Colombia, 2010-06-30)
      Este recurso educativo habla acerca la investigación cualitativa como método científico que recopila información la cual tiene una validez, confiabilidad y muestra. Asimismo presenta las diferencias entre cuantitativas y ...
    • Relaciones entre las actitudes implícitas y la intención de compra de condones en la población joven de la ciudad de Bogotá. 

      Llanos Jiménez, Diego Fernando (Escuela de PosgradosMaestría en Psicología Clínica, 2020)
      The decisions are influence by the attitudes, there are two types of them, the explicite, these are reference a type ok kind of attitud premeditated and free, eventlly they should´t be in the same way to behavior. By other ...
    • Relación entre las actitudes implícitas y la intención de compra de condones en la población joven de la ciudad de Bogotá. 

      Llanos Jiménez, Diego Fernando (Escuela de PosgradosMaestría en Psicología del Consumidor, 2020)
      The decisions are influence by the attitudes, there are two types of them, the explicite, these are reference a type ok kind of attitud premeditated and free, eventlly they should´t be in the same way to behavior. By other ...