Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.konradlorenz.edu.co/handle/001/1061
Title: Una mirada al consumo desde lo sociocultural
Authors: Docente
Oliveros Fortiche, Diana Esperanza
Abstract: Al igual, que estos productos que en principio son bienes no buscados y que luego “por error” se descubre su utilidad, Ha sucedido con la teoría y los conceptos que la componen, ya que están relacionados con sus condiciones políticas, sociales y contextuales, y por ende asociados a una ideología. Esto mismo sucede con el concepto de consumo.
Description: Presentación del concepto de consumo a través de las racionalidades mencionadas por García Canclini (1999)
Abstract: Likewise, that these products, which in principle are unlooked for goods and then "by mistake" find their usefulness, have happened with the theory and concepts that comprise it, which are related to political, social and contextual conditions, and therefore associated with an ideology. The same happens with the concept of consumption.
Keywords: Racionalidades sobre el consumo, económica, posmoderna, integrativa comunicativa y sociopolítica interactiva
Issue Date: 30-Jun-2019
Source: https://repositorio.konradlorenz.edu.co
Publisher: 2019
Country: Colombia.
Educative Level: Educación superior
Scholarity Level: Universitaria - Especialización
URI: https://repositorio.konradlorenz.edu.co/handle/001/1061
Appears in Collections:Fundamentos Socioculturales del Consumo

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Enlace_al_Recurso.html711 BHTMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.