Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.konradlorenz.edu.co/handle/001/1066
Title: Teorías sociológicas del consumo que han hecho historia. Parte 3.
Authors: Docente
Oliveros Fortiche, Diana Esperanza
Abstract: La sociología estudia el comportamiento social de las personas, de los grupos y de la organización de las sociedades. Representantes importantes de esta disciplina estudian a profundidad este fenómeno, tal es el caso de estudiosos como: Marx, Weber, Veblen, Jean Baudrillard, Pierre Bourdieu, Jhon Galbraith, Nike Featherstone, Gilles Lipovetsky y Zigmunt Bauman, entre otros.
Description: Conceptualización del fenómeno del consumo desde Jean Baudrillard
Abstract: Sociology studies the social behavior of people, groups and the organization of societies. Important representatives of this discipline study this phenomenon in depth, as in the case of studies such as: Marx, Weber, Veblen, Jean Baudrillard, Pierre Bourdieu, Jhon Galbraith, Nike Featherstone, Gilles Lipovetsky and Zigmunt Bauman, among others.
Keywords: Jean Baudrillard, valor de cambio, valor de uso y valor de signo
Issue Date: 30-Jun-2019
Source: https://repositorio.konradlorenz.edu.co
Publisher: 2019
Country: Colombia.
Educative Level: Educación superior
Scholarity Level: Universitaria - Especialización
URI: https://repositorio.konradlorenz.edu.co/handle/001/1066
Appears in Collections:Fundamentos Socioculturales del Consumo

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Enlace_al_Recurso.html711 BHTMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.