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Mostrando ítems 1-6 de 6
Representaciones sociales y prácticas de consumo asociadas al servicio de televisión por suscripción entre usuarios del servicio en Bogotá
(Bogotá D.C : Fundación Universitaria Konrad Lorenz, 2022, 2022)
Los servicios de televisión por suscripción enfrentan retos en la carrera por captar y mantener usuarios. El principal objetivo de esta investigación es reconocer las representaciones sociales y prácticas de consumo asociadas ...
Representaciones sociales del uso de juguetes sexuales de mujeres y hombres en edades entre 25 a 40 años en la ciudad de Bogotá
(Bogotá, D.C : Fundación Universitaria Konrad Lorenz, 2021, 2021)
The present study aimed to investigate the social representations of the use of sex toys in women and men between the ages of 25 and 40 in the city of Bogotá. This research was carried out using a qualitative approach with ...
Representaciones sociales asociadas al consumo de servicios recreativos de las cajas de compensación familiar en afiliados de Bogotá y municipios aledaños.
(2019)
The general objective of this research was to identify the social representations associated with the consumption of recreational services in the city of Bogotá and nearby municipalities. A mixed-cut methodology combining ...
Representaciones sociales relacionadas a las prácticas conspicuas en turismo cultural
(2020)
The main objective of this research was to know the social representations under Abric's structural model and the conspicuous practices of cultural tourism in population from strata 3 to 5, residents of the city of Bogotá. ...
Representaciones sociales y prácticas de consumo conspicuo en propietarios de perros de la ciudad de Bogotá
(2020)
This research aimed to identify social representations and conspicuous consumption practices in dog owners in the city of Bogotá. The sample included 96 men and women over the age of 18. A mixed study was carried out, with ...
Representaciones sociales asociadas a plataformas Streaming del género World Beat en usuarios y actores de música independiente de la ciudad de Bogotá.
(2020)
This study seeks to recognize the social representations of the consumption of independent music on transmission platforms of the genre World Beat in Bogotá, based on the transition of the market, where the independent ...