Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.konradlorenz.edu.co/handle/001/1131
Title: Cultura Organizacional
Authors: Triviño, Adelayda
Fundación Universitaria Konrad Lorenz
Abstract: Una cultura enfocada en el cliente es un diferencial muy valioso que ofrece importantes beneficios a cualquier empresa. Involucra esfuerzo de toda la organización y muy especialmente de los líderes quienes deben trabajar en la alineación y vivencia de valores inspiradores en dirección al cliente a nivel de toda la organización. El involucramiento de las distintas etapas en relación con el proceso de selección, capacitación y motivación del recurso humano son fundamentales para alcanzar los objetivos.
Description: Objeto de aprendizaje: Presentación multimedia
Abstract: A culture focused on the customer is a very valuable differential that offers important benefits to any company. It involves the effort of the whole organization and especially of the leaders who must work in the alignment and experience of inspiring values towards the client at the level of the whole organization. The involvement of the different stages in relation to the process of selection, training and motivation of the human resource are essential to achieve the objectives.
Keywords: Cultura, Fases, Trabajadores, Cliente, Proceso, Diagnóstico, Intervención, Documentación, Plataforma Estratégica
Issue Date: 30-Jun-2016
Publisher: 2016
Country: Colombia
Educative Level: Educación superior
Scholarity Level: Universitaria - Pregrado
URI: https://repositorio.konradlorenz.edu.co/handle/001/1131
Appears in Collections:Supervisión de Práctica Organizacional

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Enlace_al_recurso.html710 BHTMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.