Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.konradlorenz.edu.co/handle/001/1180
Title: Definición de Marketing, Estrategias, Enfoques y Áreas de impacto
Authors: Botero Cardona, Luis Fernando
Fundación Universitaria Konrad Lorenz
Abstract: Dentro de la fundamentación del marketing la OVA busca : * Definir Marketing, Explicar las estrategias globales del Marketing * Identificar y describir enfoques y áreas de impacto
Description: Objeto de aprendizaje: Presentación multimedia
Abstract: Within the foundation of marketing the OVA seeks : * Define Marketing, Explain Global Marketing Strategies * Identify and describe impact approaches and areas
Keywords: Marketing, Estrategias del Marketing, Enfoques del Marketing, Áreas de Impacto del Marketing, Fundamentos de Mercadeo
Issue Date: 31-Dec-2015
Publisher: 2015
Country: Colombia
Educative Level: Educación superior
Scholarity Level: Universitaria - Pregrado
URI: https://repositorio.konradlorenz.edu.co/handle/001/1180
Appears in Collections:Fundamentos de Mercadeo

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Enlace_al_recurso.html710 BHTMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.