Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.konradlorenz.edu.co/handle/001/1181
Title: Evolución Histórica del Marketing
Authors: Botero Cardona, Luis Fernando
Fundación Universitaria Konrad Lorenz
Abstract: Dentro de la fundamentación del marketing el OVA busca hacer una revisión de los aspectos históricos que han definido el marketing moderno, así como revisar la evolución del concepto del marketing.
Description: Objeto de aprendizaje: Presentación multimedia
Abstract: Within the foundation of marketing the OVA seeks to review the historical aspects that have defined modern marketing, as well as to review the evolution of the concept of marketing.
Keywords: Evolución Histórica del Marketing, Primitivismo, Esclavismo, Feudalismo, Capitalismo, Fundamentos del Marketing
Issue Date: 31-Jan-2015
Publisher: 2015
Country: Colombia
Educative Level: Educación superior
Scholarity Level: Universitaria - Pregrado
URI: https://repositorio.konradlorenz.edu.co/handle/001/1181
Appears in Collections:Fundamentos de Mercadeo

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Enlace_al_recurso.html710 BHTMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.