Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.konradlorenz.edu.co/handle/001/1183
Title: Proceso de Compra
Authors: Botero Cardona, Luis Fernando
Fundación Universitaria Konrad Lorenz
Abstract: Dentro de la fundamentación del Marketing, en este OVA, se presenta el proceso que los consumidores siguen al momento de tomar una decisión de compra, así como el análisis de riesgos y los diferentes roles que se asumen dentro de este proceso.
Description: Objeto de aprendizaje: Presentación multimedia
Abstract: Within the foundation of Marketing, in this OVA, is presented the process that consumers follow when making a purchase decision, as well as the analysis of risks and the different roles that are assumed within this process.
Keywords: Proceso de Compra, Análisis de Riesgos en la Decisión de Compra, Roles Asumidos en un Proceso de Compra, Influenciador, Decisor, Comprador, Consumidor, Beneficiario, Evaluador, Fundamentos de Mercadeo
Issue Date: 31-Dec-2015
Publisher: 2015
Country: Colombia
Educative Level: Educación superior
Scholarity Level: Universitaria - Pregrado
URI: https://repositorio.konradlorenz.edu.co/handle/001/1183
Appears in Collections:Fundamentos de Mercadeo

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Enlace_al_recurso.html710 BHTMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.