Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.konradlorenz.edu.co/handle/001/1185
Title: Marketing Mix
Authors: Botero Cardona, Luis Fernando
Fundación Universitaria Konrad Lorenz
Abstract: Dentro del marketing mix la OVA busca: - Definir el marketing mix - Identificar los elementos claves de cada una de las variables del marketing Mix - Describir el impacto de cada una de las variables en las estrategias de marketing - Describir el aporte adicional de las 7 P´s - Describir las 4 C´s y relacionarlas con las 4 P´s
Description: Objeto de aprendizaje: Presentación multimedia
Abstract: Within the marketing mix the OVA seeks: - Define the marketing mix - Identify the key elements of each of the Mix marketing variables - Describe the impact of each of the variables on marketing strategies - Describe the additional input of the 7 P’s - Describe the 4 C s and relate them to the 4 P s
Keywords: Marketing Mix, Producto, Precio, Plaza, Promoción, Consumidor, Proceso, Posicionamiento, Fundamentos de Marketing
Issue Date: 31-Dec-2015
Publisher: 2015
Educative Level: Educación superior
Scholarity Level: Universitaria - Pregrado
URI: https://repositorio.konradlorenz.edu.co/handle/001/1185
Appears in Collections:Fundamentos de Mercadeo

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Enlace_al_recurso.html710 BHTMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.