Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.konradlorenz.edu.co/handle/001/1327
Title: Desarrollo del Escolar
Authors: Cely Salazar, Mónica Viviana
Fundación Universitaria Konrad Lorenz
Abstract: Recurso de aprendizaje orientado a la reconocer y comprender las principales teorías psicológicas del aprendizaje y el desarrollo de niños en edades entre los 0-10 años de edad. Vygotsky, Piaget, Bruner y Ausubel.
Description: Objeto de aprendizaje: Presentación interactiva
Abstract: Learning resource oriented to the recognition and understanding of the main psychological theories of learning and development of children between 0-10 years of age. Vygotsky, Piaget, Bruner and Ausubel.
Keywords: Desarrollo, Psicología, Educación, Infancia, Cognitivo
Issue Date: 30-Jun-2015
Publisher: 2015
Country: Colombia
Educative Level: Educación superior
Scholarity Level: Universitaria - Pregrado
URI: https://repositorio.konradlorenz.edu.co/handle/001/1327
Appears in Collections:Área Profesional IV: Psicología Educativa

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Enlace_al_recurso.html714 BHTMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.