Konrad Lorenz
    • español
    • English
  • Navegar 
    • Comunities
    • Dates
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • Resource Type
  • Navegar
    • Trabajos de Grado
    • Tesis
    • OVAS
    • Editorial
    • Memoria Institucional
    • Fechas
    • Autores
    • Titulos
    • Materias
    • Tipo de Material
  • English 
    • español
    • English
  • Login
...
...
...
...
PreviousNext

Repositorio Digital

Advanced Search

  • Trabajos de Grado Trabajos de Grado
  • Tesis Tesis
  • OVAS OVAS
  • Editorial Editorial
  • Memoria Institucional Memoria Institucional

Navegar por

  • Dates Dates
  • Authors Authors
  • Titles Titles
  • Subjects Subjects
  • Resource Type Resource Type
Search 
  •   DSpace Home
  • Tesis y disertaciones
  • Maestría en Psicología del Consumidor
  • Search
  •   DSpace Home
  • Tesis y disertaciones
  • Maestría en Psicología del Consumidor
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Cambiar vista

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResource TypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResource Type

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorAljure Peláez, Carlos Alberto (1)Amortegui Ciceri, Claudia Mayerli (1)Arbeláez Rojas, Emanuel Gustavo (1)Arévalo Pulido, Luis Antonio (1)Bernal Bejarano, David Felipe (1)Borray Buitrago, Paola Yenneth (1)Erazo Parra, Cesar Augusto (1)Forero Sánchez, Gabriel Humberto (1)González García, Stephania (1)Guzmán Cortés, Jeimmy Natalia (1)... View MoreSubjectPsicología del consumidor (23)Actitudes (2)Consumidor (2)Estatus (2)Estilos de vida (2)Prácticas de consumo (2)Rituales (2)Actitud de compra (1)Actitud hacia las marcas (1)Actitudes explícitas (1)... View MoreDate Issued
2021 (23)
Has File(s)Yes (23)

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 23

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Factores de adopción de herramientas gratuitas de comercio electrónico en mujeres emprendedoras 

Urrutia Mora, Emiliana (Bogotá D.C : Fundación Universitaria Konrad Lorenz, 2021, 2021)
Entre la población más afectada de las consecuencias económicas actuales se encuentran las mujeres, cuya tasa de desempleo aumentó en un 15%, sufren una notable brecha salarial y son víctimas de violencia y, muchas veces, ...
Thumbnail

Estilos de vida y prácticas de consumo de las personas que han adoptado perro en la ciudad de Bogotá 

Forero Sánchez, Gabriel Humberto (Bogotá D.C : Fundación Universitaria Konrad Lorenz, 2021, 2021)
This research aims to identify the lifestyles and consumption practices of people who have adopted dogs in the city of Bogotá. For this, a mixed study was carried out. In the qualitative component, 20 in-depth interviews ...
Thumbnail

Comparación del comportamiento de consumo digital en Twitter respecto a la difusión de noticias con humor vs las tradicionales: el caso de los candidatos a la Alcaldía de Bogotá en 2019 

Amortegui Ciceri, Claudia Mayerli (Bogotá D.C : Fundación Universitaria Konrad Lorenz, 2021, 2021)
Twitter is a network with the ability to influence public opinion and information consumption habits in society, facilitating dissemination processes. This research sought to compare the dissemination of information on ...
Thumbnail

Representaciones sociales del smartphone y prácticas de consumo en aprendices del SENA de la ciudad de Bogotá 

Arévalo Pulido, Luis Antonio (Bogotá, D.C : Fundación Universitaria Konrad Lorenz, 2021, 2021)
The objective of this research was to identify the central core of social representations and their peripheral elements, in addition to the consumption practices associated with the Smartphone, in SENA students between 18 ...
Thumbnail

Expectativas y valor percibido en el consumo de servicios de bienestar universitario 

Reyes Reyes, Jeniffer Nathaly (Bogotá D.C : Fundación Universitaria Konrad Lorenz, 2021, 2021)
The objective of this research was to identify the expectations and perceived value of university students towards the consumption of Wellness Services in a Higher Education Institution in Bogotá. Through qualitative ...
Thumbnail

Efecto del riesgo percibido en la actitud de consumo de marcas privadas en los supermercados D-1, Justo & Bueno y Ara en la ciudad de Bogotá 

Borray Buitrago, Paola Yenneth (Bogotá, D.C : Fundación Universitaria Konrad Lorenz, 2021, 2021)
One of the changes with the greatest impact in the retail sector arises in 2009 with the opening of the best-known discount stores as “hard discount”, these being places or establishments that sell products from the family ...
Thumbnail

Representaciones sociales del uso de juguetes sexuales de mujeres y hombres en edades entre 25 a 40 años en la ciudad de Bogotá 

Ochoa Buitrago, Marcela (Bogotá, D.C : Fundación Universitaria Konrad Lorenz, 2021, 2021)
The present study aimed to investigate the social representations of the use of sex toys in women and men between the ages of 25 and 40 in the city of Bogotá. This research was carried out using a qualitative approach with ...
Thumbnail

Proceso de decisión para la elección de carrera universitaria: caso estudiantes de ecología de una institución de educación superior en Bogotá 

Guzmán Cortés, Jeimmy Natalia (Bogotá D.C : Fundación Universitaria Konrad Lorenz, 2021, 2021)
This research aimed to know the elements present in the decision process for choosing a university degree in students of the undergraduate program of ecology at Pontificia Universidad Javeriana University in Bogotá. Through ...
Thumbnail

El efecto de la publicidad disruptiva online en la respuesta emocional y la recordación de marca 

Robayo Melo, Olga Carolina (Bogotá, D.C : Fundación Universitaria Konrad Lorenz, 2021, 2021)
In this research, the effect of online disruptive advertising on emotional response and brand recall was determined. For this, an experimental study between subjects was carried out using a 2x2 factorial design with 96 ...

Relación entre la alfabetización económica y la satisfacción con la vida en adolescentes de 5° grado de primaria 

Jiménez Amézquita, Juan Carlos (Bogotá D.C : Fundación Universitaria Konrad Lorenz, 2021, 2021)
The present work aims to verify if there is a relationship between economic literacy and life satisfaction in a group of 5th grade elementary school Isabel II in the town of Kennedy in Bogotá, using the Test of Economic ...
  • 1
  • 2
  • 3

Envíos recientes

    No hay artículos recientes
logo white
  • Tel: (+57 1) 347 23 11
  • Carrera 9 Bis No. 62 - 43
  • Bogotá - Colombia
  • eMail: info@konradlorenz.edu.coEsta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
  • Correo electrónico para notificaciones judiciales - juridico@konradlorenz.edu.coEsta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
  • Rutas de acceso a la universidad (Google Maps)

Carácter académico: Institución Universitaria. Personería Jurídica por Resolución 18537 del 4 de noviembre de 1981 del Ministerio de Educación Nacional. Institución de Educación Superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional (Art. 2.5.3.2.10.2, Decreto 1075 de 2015).
Vigilada Mineducación

Sistema DSPACE - Metabiblioteca | Metabiblioteca