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Factores de adopción de herramientas gratuitas de comercio electrónico en mujeres emprendedoras
(Bogotá D.C : Fundación Universitaria Konrad Lorenz, 2021, 2021)
Entre la población más afectada de las consecuencias económicas actuales se encuentran las mujeres, cuya tasa de desempleo aumentó en un 15%, sufren una notable brecha salarial y son víctimas de violencia y, muchas veces, ...
Estilos de vida y prácticas de consumo de las personas que han adoptado perro en la ciudad de Bogotá
(Bogotá D.C : Fundación Universitaria Konrad Lorenz, 2021, 2021)
This research aims to identify the lifestyles and consumption practices of people who have adopted dogs in the city of Bogotá. For this, a mixed study was carried out. In the qualitative component, 20 in-depth interviews ...
Comparación del comportamiento de consumo digital en Twitter respecto a la difusión de noticias con humor vs las tradicionales: el caso de los candidatos a la Alcaldía de Bogotá en 2019
(Bogotá D.C : Fundación Universitaria Konrad Lorenz, 2021, 2021)
Twitter is a network with the ability to influence public opinion and information consumption habits in society, facilitating dissemination processes. This research sought to compare the dissemination of information on ...
Representaciones sociales del smartphone y prácticas de consumo en aprendices del SENA de la ciudad de Bogotá
(Bogotá, D.C : Fundación Universitaria Konrad Lorenz, 2021, 2021)
The objective of this research was to identify the central core of social representations and their peripheral elements, in addition to the consumption practices associated with the Smartphone, in SENA students between 18 ...
Expectativas y valor percibido en el consumo de servicios de bienestar universitario
(Bogotá D.C : Fundación Universitaria Konrad Lorenz, 2021, 2021)
The objective of this research was to identify the expectations and perceived value of university students towards the consumption of Wellness Services in a Higher Education Institution in Bogotá. Through qualitative ...
Efecto del riesgo percibido en la actitud de consumo de marcas privadas en los supermercados D-1, Justo & Bueno y Ara en la ciudad de Bogotá
(Bogotá, D.C : Fundación Universitaria Konrad Lorenz, 2021, 2021)
One of the changes with the greatest impact in the retail sector arises in 2009 with the opening of the best-known discount stores as “hard discount”, these being places or establishments that sell products from the family ...
Representaciones sociales del uso de juguetes sexuales de mujeres y hombres en edades entre 25 a 40 años en la ciudad de Bogotá
(Bogotá, D.C : Fundación Universitaria Konrad Lorenz, 2021, 2021)
The present study aimed to investigate the social representations of the use of sex toys in women and men between the ages of 25 and 40 in the city of Bogotá. This research was carried out using a qualitative approach with ...
Proceso de decisión para la elección de carrera universitaria: caso estudiantes de ecología de una institución de educación superior en Bogotá
(Bogotá D.C : Fundación Universitaria Konrad Lorenz, 2021, 2021)
This research aimed to know the elements present in the decision process for choosing a university degree in students of the undergraduate program of ecology at Pontificia Universidad
Javeriana University in Bogotá. Through ...
El efecto de la publicidad disruptiva online en la respuesta emocional y la recordación de marca
(Bogotá, D.C : Fundación Universitaria Konrad Lorenz, 2021, 2021)
In this research, the effect of online disruptive advertising on emotional response and brand recall was determined. For this, an experimental study between subjects was carried out using a 2x2 factorial design with 96 ...
Relación entre la alfabetización económica y la satisfacción con la vida en adolescentes de 5° grado de primaria
(Bogotá D.C : Fundación Universitaria Konrad Lorenz, 2021, 2021)
The present work aims to verify if there is a relationship between economic literacy and life satisfaction in a group of 5th grade elementary school Isabel II in the town of Kennedy in Bogotá,
using the Test of Economic ...