Konrad Lorenz
    • español
    • English
  • Navegar 
    • Comunities
    • Dates
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • Resource Type
  • Navegar
    • Trabajos de Grado
    • Tesis
    • OVAS
    • Editorial
    • Memoria Institucional
    • Fechas
    • Autores
    • Titulos
    • Materias
    • Tipo de Material
  • English 
    • español
    • English
  • Login
...
...
...
...
PreviousNext

Repositorio Digital

Advanced Search

  • Trabajos de Grado Trabajos de Grado
  • Tesis Tesis
  • OVAS OVAS
  • Editorial Editorial
  • Memoria Institucional Memoria Institucional

Navegar por

  • Dates Dates
  • Authors Authors
  • Titles Titles
  • Subjects Subjects
  • Resource Type Resource Type
Search 
  •   DSpace Home
  • Tesis y disertaciones
  • Maestría en Psicología del Consumidor
  • Search
  •   DSpace Home
  • Tesis y disertaciones
  • Maestría en Psicología del Consumidor
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Cambiar vista

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResource TypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsResource Type

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorBallén Molina, Lorena (1)González Esguerra, Diana Paola (1)Gómez Palacios, Erica Patricia (1)Nieves Suárez, Ledy Patricia (1)Ochoa Buitrago, Marcela (1)Romero Ballen, Marynes (1)Subject
Representaciones sociales (6)
Consumidor (2)Consumidores (2)Cajas de Compensación Familiar (1)Consumo conspicuo (1)Criollo (1)Dimensión afectiva (1)Dimensión figurativa (1)Dimensión simbólica (1)Estilos de vida (1)... View MoreDate Issued2020 (3)2019 (1)2021 (1)2022 (1)Has File(s)Yes (6)

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-6 of 6

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Representaciones sociales asociadas a plataformas Streaming del género World Beat en usuarios y actores de música independiente de la ciudad de Bogotá. 

González Esguerra, Diana Paola (2020)
This study seeks to recognize the social representations of the consumption of independent music on transmission platforms of the genre World Beat in Bogotá, based on the transition of the market, where the independent ...
Thumbnail

Representaciones sociales asociadas al consumo de servicios recreativos de las cajas de compensación familiar en afiliados de Bogotá y municipios aledaños. 

Nieves Suárez, Ledy Patricia (2019)
The general objective of this research was to identify the social representations associated with the consumption of recreational services in the city of Bogotá and nearby municipalities. A mixed-cut methodology combining ...
Thumbnail

Representaciones sociales y prácticas de consumo conspicuo en propietarios de perros de la ciudad de Bogotá 

Ballén Molina, Lorena (2020)
This research aimed to identify social representations and conspicuous consumption practices in dog owners in the city of Bogotá. The sample included 96 men and women over the age of 18. A mixed study was carried out, with ...
Thumbnail

Representaciones sociales relacionadas a las prácticas conspicuas en turismo cultural 

Romero Ballen, Marynes (2020)
The main objective of this research was to know the social representations under Abric's structural model and the conspicuous practices of cultural tourism in population from strata 3 to 5, residents of the city of Bogotá. ...
Thumbnail

Representaciones sociales del uso de juguetes sexuales de mujeres y hombres en edades entre 25 a 40 años en la ciudad de Bogotá 

Ochoa Buitrago, Marcela (Bogotá, D.C : Fundación Universitaria Konrad Lorenz, 2021, 2021)
The present study aimed to investigate the social representations of the use of sex toys in women and men between the ages of 25 and 40 in the city of Bogotá. This research was carried out using a qualitative approach with ...
Thumbnail

Representaciones sociales y prácticas de consumo asociadas al servicio de televisión por suscripción entre usuarios del servicio en Bogotá 

Gómez Palacios, Erica Patricia (Bogotá D.C : Fundación Universitaria Konrad Lorenz, 2022, 2022)
Los servicios de televisión por suscripción enfrentan retos en la carrera por captar y mantener usuarios. El principal objetivo de esta investigación es reconocer las representaciones sociales y prácticas de consumo asociadas ...

Envíos recientes

    No hay artículos recientes
logo white
  • Tel: (+57 1) 347 23 11
  • Carrera 9 Bis No. 62 - 43
  • Bogotá - Colombia
  • eMail: info@konradlorenz.edu.coEsta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
  • Correo electrónico para notificaciones judiciales - juridico@konradlorenz.edu.coEsta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.
  • Rutas de acceso a la universidad (Google Maps)

Carácter académico: Institución Universitaria. Personería Jurídica por Resolución 18537 del 4 de noviembre de 1981 del Ministerio de Educación Nacional. Institución de Educación Superior sujeta a inspección y vigilancia por el Ministerio de Educación Nacional (Art. 2.5.3.2.10.2, Decreto 1075 de 2015).
Vigilada Mineducación

Sistema DSPACE - Metabiblioteca | Metabiblioteca