Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.konradlorenz.edu.co/handle/001/2311
Title: Strategic Entry Modes in International Business
Other Titles: Modes of Foreing Direct Investment
Authors: Oñate Bello Gonzalo Andrés
Universidad Konrad Lorenz - Bogotá - Colombia - Programa de Negocios Internacionales
Yoshira Rodriguez Bernal
Abstract: Una vez la compañia ha decidido y a escogido su destino de internacionalización, el siguiente paso es el de decidir como hacerlo, ya sea que se opte por un proceso de tipo escalado paso a paso o de tipo económico en donde la decisión implica altos niveles de inversión, son variadas las posibilidades y dependiendo del contexto y objetivos de la empresa, para alcanzar estos mercados.
Description: Existen varias formas como tambien combinaciones en las que una empresa úede conquistar mercados internacionales
Abstract: Once the company has decided and chosen its internationalization destination, the next step is to decide how to do it, whether you opt for a step-by-step scaling process or an economic type where the decision involves high levels of investment, the possibilities are varied and depending on the context and objectives of the company, to reach these markets
Keywords: Exporting, Joint Venture, Wholly Owned
Issue Date: 30-Jun-2020
Publisher: 2020-1
Country: Colombia
Educative Level: Educación superior
Scholarity Level: Universitaria - Pregrado
URI: https://repositorio.konradlorenz.edu.co/handle/001/2311
Appears in Collections:Gerencia Estratégica de Mercadeo

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Enlace_al_Recurso.html715 BHTMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.