• Aromas en Marketing 

      Erika Alejandra Mosquera Núñez (Escuela de NegociosMercadeoColombia, 2019-05-31)
      El objetivo del marketing olfativo es... Lograr que el acto de compra se convierta en un momento de confort y placer sensorial para el cliente, soportado en emociones positivas, consiguiendo que disfrute de la experiencia ...
    • El Cerebro del Consumidor Aplicado al Neuromarketing 

      Erika Alejandra Mosquera Núñez (Escuela de NegociosMercadeoColombia, 2019-06-04)
      This educational resource explains the anatomical conceptualization of the human brain, and then relate it to different actions in strategic marketing and decision making.
    • Conociendo al Consumidor 

      Erika Alejandra Mosquera Núñez (Escuela de NegociosMercadeoColombia, 2019-06-04)
      This presentation is known to the consumer through brain analyses that allow neuroscience in the field of marketing,
    • Fuerzas que Definen la Relación entre Consumidor y Empresa 

      Erika Alejandra Mosquera Núñez (Escuela de NegociosMercadeoColombia, 2019-05-31)
      The change of era and the new consumption problems. Modernity, the epoch of ideologies and vanguards, revolutions, masses, was believed in the future, in science and in technology.
    • Introducción al Neuromarketing 

      Erika Alejandra Mosquera Núñez (Escuela de NegociosMercadeoColombia, 2019-05-31)
      In this educational resource a recount of the basic concepts about neuromarketing is carried out.
    • Neurociencias y Servicio 

      Erika Alejandra Mosquera Núñez (Escuela de NegociosMercadeo, 2019-05-31)
      This educational material explains the theory of the three brains and how it allows to create strategies to improve the attention to the customer.
    • Personalización del Producto por Parte del Consumidor 

      Erika Alejandra Mosquera Núñez (Escuela de NegociosMercadeoColombia, 2019-06-04)
      Este recurso educativo explica la personalización de productos por parte del consumidor.
    • ¿Qué Permite la Psicología del Consumidor? 

      Erika Alejandra Mosquera Núñez (Escuela de NegociosMercadeoColombia, 2019-06-04)
      Este material educativo identifica los conceptos básicos del neuromarketing y la psicología del consumidor.