Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.konradlorenz.edu.co/handle/001/616
Title: Implementación de un Proyecto de Negocios Electrónicos
Authors: Steve Harrisson Álvarez Villamarin
Fundación Universitaria Konrad Lorenz
Abstract: En este recurso se observa los macro pasos para la implementación de un proyecto e-business (marketing estratégico, marketing mix, plan de marketing y control). También, el concepto de e-procurement.
Description: Objeto de aprendizaje: Presentación multimedia
Abstract: This resource shows the macro steps for the implementation of an e-business project (strategic marketing, marketing mix, marketing plan and control). Also, the concept of e-procurement.
Keywords: Proyecto, Marketing Estratégico, Marketing Mix, E-Procurement.
Issue Date: 27-May-2019
Publisher: 2017
Country: Colombia
Educative Level: Educación superior
Scholarity Level: Universitaria - Especialización
URI: https://repositorio.konradlorenz.edu.co/handle/001/616
Appears in Collections:Negocios Electrónicos

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Enlace_al_recurso.html708 BHTMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.