Please use this identifier to cite or link to this item: https://repositorio.konradlorenz.edu.co/handle/001/654
Title: Fuerzas que Definen la Relación entre Consumidor y Empresa
Authors: Erika Alejandra Mosquera Núñez
Fundación Universitaria Konrad Lorenz
Abstract: El cambio de época y los nuevos problemas de consumo. La modernidad, época de las ideologías y de las vanguardias, de las revoluciones, de las masas, se creía en el futuro, en la ciencia y en la técnica.
Description: Objeto de aprendizaje: Presentación multimedia
Abstract: The change of era and the new consumption problems. Modernity, the epoch of ideologies and vanguards, revolutions, masses, was believed in the future, in science and in technology.
Keywords: Modernidad, Hipermodernidad
Issue Date: 31-May-2019
Publisher: 2017
Country: Colombia
Educative Level: Educación superior
Scholarity Level: Universitaria - Pregrado
URI: https://repositorio.konradlorenz.edu.co/handle/001/654
Appears in Collections:Neuromarketing

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Enlace_al_recurso.html708 BHTMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.